Khaki sweater


Hej! :* Jeśli pierwsze Wam przyszło na myśl, czy zmarzłam? TAAAK, zmarzłam! Dlatego zdjęcia zrobiłam w krócej niż 5 minut hahaha - pobiłam swój rekord :D

Chciałam Wam pokazać jak pięknie kolorystycznie komponuje się zestaw w całości ze sklepu Camycat.de - razem z muskieterkami na przeźroczystym słupku, które też są z tego sklepu. Zrobiłabym zdjęcia w domu, ale odwieczny bałagan w moim pokoju na to po prostu nie pozwala :D Pozdrowionka! :*


Hi! :* If you first thought of me, did she get cold? Yeees, I was cold! That's why I took pictures in less than 5 minutes lol - I beat my record :D

I wanted to show you how beautifully the set is completely composed. All items are from the Camycat.de store - together with the boots on a transparent heel, which are also from this store. I love this set! It's superb sexy ❤ I would take pictures at home, but the eternal mess in my room just does not allow it :D Kisses Guys! :*

Spodnie i sweter | Pants and sweater: Camycat.de
Buty | Shoes: Camycat.de
Torebka | Handbag: Manzana








6 komentarzy :

  1. Piękna stylizacja. Wspaniale wyglądasz ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty piękna jesteś! :) Boski sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tak bardzo czekam na wiosnę. Aż chce teraz mocno stosować te wszystkie kobiece stylizacje ale jest za zimno. Wyglądasz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważne kolory, takie jak czerwony, mogą być bardziej popularne na wiosnę/lato, a ciemne odcienie, takie jak granat, są bardziej popularne jesienią/zimą, ale jeśli szukasz czegoś niezawodnego i klasycznego do noszenia przez cały rok? Khaki to twój kolor!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.